Technische ondersteuning

Kies het product waarbij u Nederlandse ondersteuning wenst, in het menu hieronder.

Kies uw product:

Scanmarker USB

Wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten en hebt u geen toegang meer tot uw Scanmarker-profiel? Volg de instructies!

Om veiligheidsredenen hebben wij geen toegang tot uw wachtwoord. We hebben dus niet de mogelijkheid om het u terug te sturen. U kunt direct vanaf de website of de mobiele applicatie een nieuw wachtwoord aanmaken. Hiermee kunt u inloggen op uw profiel.

Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen:

  1. Ga naar https://app.scanmarker.com/#/login
  2. Klik op “Wachtwoord vergeten” in het midden van de pagina
Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

3. Voer uw e-mailadres in

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

4. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen (op het adres dat overeenkomt met uw Scanmarker-profiel). Zoek naar een e-mail van appinfo@scanmarker.com. Kijk ook in uw spam.

5. Klik op de link in de e-mail en maak uw nieuwe wachtwoord aan. Voer het een tweede keer in om het te valideren.

Goed om te weten: het wachtwoord moet uit minstens 8 tekens bestaan.

Als u hebt geklikt op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” en u hebt geen e-mail ontvangen (zelfs niet in uw spam), kunt u natuurlijk contact met ons opnemen via algemeen@nextgenlearningtools.nl

Registratie

REGISTREREN

Wanneer u voor het eerst de Scanmarker web app opent in uw Chrome browser via https://app.scanmarker.com/, moet u zich aanmelden en een account aanmaken. Nadat u zich hebt aangemeld met uw e-mailadres en wachtwoord, ontvangt u een bevestigingsmail.

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, software

Automatisch gegenereerde beschrijving

Registratievenster

Nadat u uw e-mail bevestigd heeft, kunt u zich aanmelden bij de Scanmarker toepassing met het door u gekozen e-mailadres en wachtwoord.

Aanmelden is alleen nodig wanneer u de applicatie voor het eerst op een nieuw apparaat gebruikt.

Als u problemen ondervindt bij het registreren, neem dan contact met ons op via algemeen@nextgenlearningtools.nl


Scanmarker Air

Wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten en hebt u geen toegang meer tot uw Scanmarker-profiel? Volg de instructies!

Om veiligheidsredenen hebben wij geen toegang tot uw wachtwoord. We hebben dus niet de mogelijkheid om het u terug te sturen. U kunt direct vanaf de website of de mobiele applicatie een nieuw wachtwoord aanmaken. Hiermee kunt u inloggen op uw profiel.

Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen:

  1. Ga naar https://app.scanmarker.com/#/login
  2. Klik op “Wachtwoord vergeten” in het midden van de pagina
Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

3. Voer uw e-mailadres in

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

4. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen (op het adres dat overeenkomt met uw Scanmarker-profiel). Zoek naar een e-mail van appinfo@scanmarker.com. Kijk ook in uw spam.

5. Klik op de link in de e-mail en maak uw nieuwe wachtwoord aan. Voer het een tweede keer in om het te valideren.

Goed om te weten: het wachtwoord moet uit minstens 8 tekens bestaan.

Als u hebt geklikt op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” en u hebt geen e-mail ontvangen (zelfs niet in uw spam), kunt u natuurlijk contact met ons opnemen via algemeen@nextgenlearningtools.nl

Verbindingsproblemen MAC/OS

Mac OS- verbindingsproblemen

Houd er rekening mee dat sommige updates, verbindingen met uw Mac met een firewall blokkeren.

Referentie-informatie op apple support: https://support.apple.com/en-il/guide/mac-help/mh34041/13.0/mac/13.0

Als u een Scanmarker Air hebt en u kunt niet scannen naar een extern bestand zoals Word, wordt dit misschien geblokkeerd door MacOs firewall.

U kunt dit oplossen door apps en services te selecteren en aan te geven of ze toegang krijgen via de firewall.

Firewalltoegang voor services en apps instellen

  1. Kies op uw Mac Apple-menu > Systeeminstellingen, klik op Netwerk in de zijbalk en klik vervolgens op Firewall. (Mogelijk moet u naar beneden scrollen.)
Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram

Automatisch gegenereerde beschrijving
  1. Klik op Opties. 
Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram

Automatisch gegenereerde beschrijving

Als de knop Opties is uitgeschakeld, schakelt u eerst Firewall in.

  1. Klik op de knop Toevoegen onder de lijst met services en selecteer vervolgens de services of apps die u wilt toevoegen.

Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram

Automatisch gegenereerde beschrijving

4. Nadat een app is toegevoegd, klikt u op de pijlen omhoog en omlaag en kiest u of u verbindingen via de firewall wilt toestaan of blokkeren.

Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram

Automatisch gegenereerde beschrijving

Als u de toegang van een app via de firewall blokkeert, kan dit de prestaties van de app of andere software die ervan afhankelijk is, verstoren of beïnvloeden.

Extra firewallconfiguratie: Koppelingen die vereist zijn voor de functionaliteit van de Scanmarker-toepassing om +

cloud-google.scanmarker.com

tts2.scanmarker.com

toe te voegen.


Controleer ook:

Onder Systeeminstellingen, Privacy & beveiliging/Toegankelijkheid, om Google Chrome in te schakelen.

Registratie

REGISTREREN

Wanneer u voor het eerst de Scanmarker web app opent in uw Chrome browser via https://app.scanmarker.com/, moet u zich aanmelden en een account aanmaken. Nadat u zich hebt aangemeld met uw e-mailadres en wachtwoord, ontvangt u een bevestigingsmail.

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, software

Automatisch gegenereerde beschrijving

Registratievenster

Nadat u uw e-mail bevestigd heeft, kunt u zich aanmelden bij de Scanmarker toepassing met het door u gekozen e-mailadres en wachtwoord.

Aanmelden is alleen nodig wanneer u de applicatie voor het eerst op een nieuw apparaat gebruikt.

Als u problemen ondervindt bij het registreren, neem dan contact met ons op via algemeen@nextgenlearningtools.nl


Scanmarker Reader

Wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten en hebt u geen toegang meer tot uw Scanmarker-profiel? Volg de instructies!

Om veiligheidsredenen hebben wij geen toegang tot uw wachtwoord. We hebben dus niet de mogelijkheid om het u terug te sturen. U kunt direct vanaf de website of de mobiele applicatie een nieuw wachtwoord aanmaken. Hiermee kunt u inloggen op uw profiel.

Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen:

  1. Ga naar https://app.scanmarker.com/#/login
  2. Klik op “Wachtwoord vergeten” in het midden van de pagina
Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

3. Voer uw e-mailadres in.

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

4. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen (op het adres dat overeenkomt met uw Scanmarker-profiel). Zoek naar een e-mail van appinfo@scanmarker.com. Kijk ook in uw spam.

5. Klik op de link in de e-mail en maak uw nieuwe wachtwoord aan. Voer het een tweede keer in om het te valideren.

Goed om te weten: het wachtwoord moet uit minstens 8 tekens bestaan.

Als u hebt geklikt op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” en u hebt geen e-mail ontvangen (zelfs niet in uw spam), kunt u natuurlijk contact met ons opnemen via algemeen@nextgenlearningtools.nl

Registratie

REGISTREREN

Wanneer u voor het eerst de Scanmarker web app opent in uw Chrome browser via https://app.scanmarker.com/, moet u zich aanmelden en een account aanmaken. Nadat u zich hebt aangemeld met uw e-mailadres en wachtwoord, ontvangt u een bevestigingsmail.

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, software

Automatisch gegenereerde beschrijving

Registratievenster

Nadat u uw e-mail bevestigd heeft, kunt u zich aanmelden bij de Scanmarker toepassing met het door u gekozen e-mailadres en wachtwoord.

Aanmelden is alleen nodig wanneer u de applicatie voor het eerst op een nieuw apparaat gebruikt.

Als u problemen ondervindt bij het registreren, neem dan contact met ons op via algemeen@nextgenlearningtools.nl


Scanmarker Pro

Bestanden exporteren

Het exporticoon is grijs van kleur. Om een ​​nieuw bestand te starten om te exporteren, drukt u op het icoon.

Scan zoveel tekst als u nodig hebt, deze wordt opgeslagen in het bestand.

Om te exporteren, slaat u het bestand op: 

Met deze functie kunt u aantekeningen maken en tekst opslaan om te exporteren naar een computer voor verdere bewerking of afdrukken. Gescande inhoud wordt geëxporteerd als een TXT-bestand, waardoor u eenvoudig informatie digitaal kunt opslaan en delen. U kunt de naam van het bestand in de Scanmarker wijzigen.